duminică, 6 octombrie 2013

Alta minune a Sfantului Nectarie de Eghina

"Nu stiu cum sa incep si nu stiu cat sa scriu. Am sa scriu scurt, acum. Sf Nectarie si Sf Ioan Rusul m-au ajutat de cate ori le-am cerut ajutorul. In probleme care pot parea fara importanta pentru restul lumii. Cu ulei de la candela Sf Nectarie, de la manastirea Radu Voda, m-am uns si am facut semnul crucii in multe locuri in care aveam probleme de sanatate, dar ...cel mai semnificativ este piciorul pe care de vreo doi ani il cam taram dupa mine, cu ulei de la candela Sfantului m-a lasat durerea si imi folosesc piciorul normal. Aveam probleme si cu stomacul si cu esofagul, tot cu ulei de la candela Sf Nectarie mi-au trecut. Sa nu radeti dar odata mi-a lasat cineva in grija un catelus, care s-a imbolnavit in timp ce era la mine, am umblat pe la doctor, era tot bolnav, seara i-am pus iconita Sf Ioan Rusul sub paturica iar catelusul s-a pus cu capul pe ea si a prins cu dintisorii de iconita. Un animal, va dati seama, a simtit ceva! Pana dimineata era sanatos!
Multumesc Tatalui Ceresc, Maicutei Sfinte, Sf Ioan Rusul si Sf Nectarie pentru tot ajutorul primit de mine, nevrednica !"

Eugenia, 06-05-2010
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu